قوانین و مقررات
لیدی (Laydy) یک فروشگاه اینترنتی است، که کاربران می توانند در سایت و اپلیکیشن آن اقدام به استفاده از خدمات و امکانات متنوع نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی لیدی (Laydy.ir) به منظور شفافیت و حفظ حقوق مصرف کنندگان می باشد، بنابراین رعایت این قوانین توسط کاربران نیز الزامی است.
از این به بعد در متن ها و قوانین و مقررات و اطلاع رسانی ها، فروشگاه اینترنتی لیدی به نشانی www.Laydy.ir به اختصار فروشگاه یا فروشگاه لیدی و کاربری که اقدام به ثبت نام می نماید کاربر یا مشتری معرفی می گردند. ( می توانید در پائین همین صفحه تعاریف و عنوان های فروشگاه اینترنتی لیدی را مشاهده نمائید.)
کاربر گرامی لطفا با دقت موارد زیر را جهت استفاده هرچه آسان تر از خدمات سایت یا اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لیدی ملاحظه بفرمایید.
کاربران جهت ثبت سفارش و استفاده از سایر خدمات، ملزم به ثبت نام در وبسایت یا اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لیدی و ورود به حساب کاربری خود می باشند.
ثبت نام و ورود در سایت لیدی (Laydy.ir) از طریق پیامک یکبار مصرف انجام می شود لذا کاربر باید در حفظ حریم شخصی خود کوشا باشد، چرا که در صورت بروز مشکل از این بابت، فروشگاه اینترنتی لیدی (Laydy.ir) مسئولیتی بر عهده نمی گیرد. پس از ثبت نام امکان تغییر شماره ی تماس ثبت شده ای که به عنوان نام کاربری تلقی می شود، به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.
لازم است که مشتریان در هنگام ثبت نام و ثبت سفارش در سایت لیدی، اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیر این صورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.
هنگام ثبت نام در سایت لیدی اطلاعات مندرج از سمت کاربر باید با ماهیت حقوقی کاربر یکسان باشد، برای مثال در صورت بروز مشکل و نیاز به عودت وجه به کاربر، اطلاعات صاحب اکانت مورد استفاده قرار می گیرد، که بایستی کد ملی شخص سفارش دهنده با شماره حساب دریافت کننده وجه منطبق باشد.
تحویل سفارش های ثبت شده تنها به مشتری (کاربر سفارش دهنده) یا شخص معرفی شده از طرف ایشان و با کنترل کارت شناسایی انجام می پذیرد. شخص معرفی شده می تواند شخص کاربر و یا فرد مورد تایید وی باشد.
مشتری بایستی هنگام ثبت سفارش مشخصات کامل فرد مورد نظر را در فرم های اطلاعات مشتری درج نماید.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، لیدی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه اینترنتی لیدی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است لیدی تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط لیدی دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت لیدی هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت لیدی تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت فروشگاه اینترنتی لیدی ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس
های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت لیدی، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد.
خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و وبسایت لیدی مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین فروشگاه اینترنتی لیدی مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی لیدی در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
فروشگاه اینترنتی لیدی نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیتی ندارد و ملزم به پاسخگویی نمی باشد. انجام پیگیری های لازم باید توسط مشتری انجام شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
© کلیه محتویات سایت لیدی شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت لیدی تعلق دارد.
قوانین عمومی
کلیه قوانین ، فرایند ها و رویه های لیدی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و عضویت در سایت یا اپلیکیشن لیدی و همینطور ثبت سفارش در هر زمان و مکان از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش کامل همه شرایط و قوانین فروشگاه لیدی می باشد و کاربر متعهد به رعایت قوانین مذکور می گردد.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین اعلام شده در صورت به روز شدن، جایگزین توافقات قبلی میباشد.
ورود کاربران به وبسایت لِیدی، جهت هرگونه استفاده اعم از ثبت سفارش و خرید محصول، انتشار کامنت، نظر شخصی و تجربه خرید درباره هریک از محصولات ارائه شده توسط وبسایت لِیدی، انتشار تصاویر، پست ها و مقالات این وبسیات در سایر فضای اینترنت و سایر خدماتی که از سوی گروه آرایشی، بهداشتی و مراقبتی لیدی در این وبسایت ارائه می گردد به معنای آگاهی از نحوه استفاده از خدمات و پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی لِیدی از سوی کاربر است.
از آنجا که تمامی رویه ها و اصول فروشگاه اینترنتی لِیدی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرف کننده در کشور ایران است، کاربر موظف است تا قوانین مرتبط با سایر کاربران را در این وبسایت رعایت نماید. به اطلاع می رساند در صورت هرگونه تغییر در قوانین مندرج، رویهها و همچنین خدماتی که از سوی این مجموعه ارائه می گردد، اطلاعات در همین صفحه به روز رسانی می شود و از طریق شبکه های اجتماعی نیز به مشتریان گرامی اطلاع رسانی می گردد.
با توجه به اینکه در زمان اجرای طرح فروش ویژه و طرح فروش شگفت انگیز به مناسبت جشنواره های فروش همچون جشنواره های مناسبتی، تعداد سفارشات به صورت چشمگیری افزایش می یابد و ترافیک بسیار سنگینی در بخش پردازش سفارشات ایجاد می شود، امکان تعویض، تغییر و برگشت از فروش در این زمان ها میسر نمی باشد.
از هر طریقی که قصد ورود به وب سایت لِیدی را دارید، همواره به آدرس رسمی فروشگاه اینترنتی لِیدی (www.Laydy.ir) توجه داشته باشید، زیرا پیامد های ورود کاربر به هر سایتی به جز این آدرس، متوجه گروه آرایشی و مراقبتی لِیدی نخواهد بود و مسئولیت ناشی از سوء استفاده های احتمالی بر عهده کاربر می باشد.
از آنجا که به دلیل تحریم های اعمال شده ورود بعضی از کالا های اصل در کشور ایران دشوار شده و موجودی این کالا ها به حداقل رسیده است. وب سایت لیدی در راستای حفظ حقوق و احترام به همه مشتریان خود جهت دسترسی حداکثری به منابع موجود کالاهای آرایشی، بهداشتی و مراقبتی؛ در تامین و ارائه این کالا ها تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. گروه آرایشی و مراقبتی لیدی متعهد می شود که تمام محصولات ارائه شده در این وبسایت اصل می باشد. در صورتیکه به دلیل خطای انسانی رویه لیدی دچار مشکل شده و شما کالای غیر اصل دریافت نمودید مراتب را ازطریق تماس با واحد امور مشتریان یا ارسال ایمیل به نشانی Report@Laydy.ir با ما در میان بگزارید.
معرفی واژگان و اصطلاح ها
کاربر یا مشتری: به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام وبسایت یا اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لیدی (Laydy.ir) درج کرده است، به ثبت سفارش جهت خرید یا استفاده از سایر خدمات وبسایت لیدی اقدام کند. شماره همراه، آدرس پستی، کد پستی، آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پنل کاربری خود ثبت میکند، به عنوان اطلاعات قابل استناد توسط کارمندان فروشگاه اینترنتی لیدی و مورد تایید مشتری به حساب می آید و تمام مکاتبات و پاسخهای فروشگاه اینترنتی لیدی از آن طریق صورت خواهد گرفت.
فروشگاه لیدی: فروشگاه اینترنتی لیدی شامل وب سایت و اپلیکیشن؛ به آدرس www.Laydy.ir قابل دسترسی می باشد. و در سراسر متن ها و محتوای وبسایت و اپلیکیشن با نام های “وبسایت لیدی“، “فروشگاه لیدی“، “فروشگاه اینترنتی لیدی“، “گروه یا مجموعه آرایشی و بهداشتی لیدی” معرفی شده است و تمام اصطلاح های نام برده شده ماهیت یکسانی دارند و از این پس به جز مواردی که ابهام در ذهن کاربر ایجاد کند به اختصار از نام “لیدی” برای معرفی “فروشگاه اینترنتی لیدی” استفاده می شود.
پنل کاربری یا پروفایل: به صفحه ای که کاربر پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات شخصی خود در وبسایت لیدی به آن دسترسی خواهد داشت و از طریق آن صفحه وضعیت سفارش خود را می تواند مشاهده کرده و اطلاعات شخصی از جمله اطلاعات تماس و آدرس خود را تغییر دهد، گفته می شود.
سفارش: کالا یا کالاهایی است که مشتری انتخاب می کند و با افزودن آن ها به سبد خرید قصد خرید آنها را دارد.
پردازش سفارش: به مراحلی که از لحظه نهایی شدن سبد خرید و پرداخت وجه تا رسیدن کالا به دست مشتری پردازش سفارش می گویند.
روز کاری: به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر هر روز، به استثناء تعطیلات رسمی در ایران می باشد. روشن است که همه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش ده و در صف ارسال به مشتریان قرار می گیرند.
فروشگاه اینترنتی لیدی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می دهد. مشتریان امکان سفارش گذاری و استفاده از وب سایت را در هر ساعت از شبانه روز خواهند داشت. و همکاران ما از ساعت 9 تا 17 روزهای کاری پاسخگوی پیگیری و گزارش های کاربران می باشند.
فروش شگفت انگیز (پروموشن): به منظور ایجاد تجربه یک خرید لذت بخش برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود. در مواردی که بدلیل استقبال کاربران، موجودی کالا در انبار فروشگاه لیدی زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، صرفنظر از وضعیت موجودی کالا در وبسایت لیدی، سفارش گزاری کاربران کان لم یکن تلقی می گردد. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید ( پروموشن ) است فروشگاه اینترنتی لیدی تعهدی در قبال سفارش های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی های لازم انجام می شود. لازم به توضیح است با توجه به نخفیف های 40 تا 70 درصدی این طرح امکان تعویض یا عودت کالا پس از خرید وجود نخواهد داشت. لذا در خرید خود دقت لازم را به عمل آورید.
طرح فروش ویژه: به منظور ایجاد رقابت با سایر فروشندگان محصولات آرایشی و بهداشتی روزانه تعدادی از محصولات به طرح فروش ویژه اضافه می شوند. لازم به توضیح است با توجه به نخفیف های 5 تا 35 درصدی این طرح امکان تعویض یا عودت کالا پس از خرید وجود نخواهد داشت. لذا در خرید خود دقت لازم را به عمل آورید.
وضعیت کالا: به موجود یا نا موجود بودن کالا در انبار مرکزی و وبسایت فروشگاه اینترنتی لیدی وضعیت کالا گفته می شود. در مواردی که موجودی کالایی در انبار به اتمام برسد عبارت ناموجود در کنار تصویر آن کالا در وبسایت و اپلیکیشن درج می شود.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی لیدی استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه اینترنتی لیدی ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی لیدی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشنها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی لیدی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی لیدی را در پروفایل خود لغو کنند.