قوانین ثبت سفارش

لیدی همواره تلاش می کند که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در وبسایت قرار گیرد تا کاربران انتخاب بهتری داشته باشند، اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر می باشد و لیدی هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.


شرایط پرداخت وجه


قوانین و شرایط ارسال


شرایط تحویل و ارائه کالا


قوانین مرجوعی کالا


هزینه بازگشت کالا​

شرایط پرداخت وجه

فروشگاه اینترنتی لیدی  جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود روش های پرداخت متنوعی پیاده سازی کرده است تا خرید محصولات آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و هر مکانی میسر سازد.

پرداخت وجه سفارش از 2 طریق امکان پذیر می باشد:

  1. پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت و اپلیکیشن لیدی
  2. پرداخت در محل وجه سفارش، این روش تنها برای مشتریان شهر تهران و برای سفارش های کمتر از یک میلیون تومان امکان پذیر می باشد. بدلیل محدودیت در تعداد پیک های داخلی مجموعه لیدی جهت خدمات پرداخت در محل، ممکن است، مدت زمان ارسال سفارش در این روش پرداخت طولانی تر از روش پرداخت اینترنتی باشد.

توجه داشته باشید تمام کد های تخفیف و اعتباری محدودیت زمانی استفاده خواهند داشت و پس انقضای آن امکان استفاده از آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و امکان جایگزینی آن نیز وجود ندارد.

wood-layout-img-2.jpg

قوانین و شرایط ارسال

فروشگاه اینترنتی لیدی (Laydy.ir) متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌های ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید، به دست به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ارسال سفارش، کارمندان فروشگاه از طریق پیامک یا تماس تلفنی با شماره همراه ثبت شده در پروفایل مشتری، مراتب را اطلاع رسانی نموده و زمان بعدی ارسال را با مشتری هماهنگ نمایند.

در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از 3 روز کاری لغو می شود و مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان برای خریدهای بعدی اضافه می شود.

فروشگاه اینترنتی لیدی (Laydy.ir)  این اجازه را دارد تا بازه های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید.

بازه ارسال تهران در روز های کاری از ساعت  9 صبح تا  21 شب می باشد و سفارش در طول بازه به دست مشتری خواهد رسید و امکان تعیین زمان دقیق تحویل کالا به مشتری وجود نخواهد داشت.

از آنجا که سفارش ها به نوبت در صف ارسال قرار می گیرند، تعیین زمان دقیق تحویل سفارش توسط لیدی (Laydy.ir) میسر نمی باشد ولی این اطمینان به شما داده می شود پیک های داخلی لیدی و همکاران بخش تماس و پشتیبانی لیدی تا رسیدن سفارش به دست شما پیگیری های لازم را به عمل خواهند آورد.

برای سفارشات شهرستان زمان تحویل کالا به شرکت پست در هنگام ثبت سفارش مشخص می شود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید به استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی که از طریق پیامک ارسال می گردد به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.

باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می باشد. سفارش ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می باشد.

در صورت درخواست هرگونه تغییر در سفارش که آن سفارش را از شرایط جشنواره یا ارسال رایگان خارج نماید, هدایا بصورت سیستمی حذف یا هزینه ارسال دریافت می شود.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی لیدی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و صدور فاکتور از طریق پروفایل مشتری (پنل کاربری)، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی لیدی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی لیدی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی لیدی محفوظ است.

فروشگاه اینترنتی لیدی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی لیدی محفوظ است.

شرایط تحویل و ارائه کالا

چک کردن مرسوله

کاربر موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور خرید چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست و یا دریافت کالا از پیک به منزله دریافت کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی می‌گردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی لیدی  هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از مشتری نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب خواهد شد.

قوانین و محدودیت های بهداشتی

از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول  به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی لیدی صراحتا اعلام می دارد که بصورت تخصصی عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد، مشتری باید قبل از اقدام به سفارش و همینظور قبل از استفاده از کالای خریداری شده از وبسایت لیدی، اطلاعات لازم در خصوص ویژگی ها و کاربرد کالاهای آرایشی و بهداشتی را شخصا مطالعه و یا با مشورت پزشک و متخصصین مربوطه در اختیار داشته باشد. لازم به توضیح است فروشگاه اینترنتی لیدی هیچ گونه مسئولیتی در قبال نتیجه مصرف محصولات و مشخصات فنی مندرج برای هر محصول نخواهد داشت، و مشتری موظف به مطالعه و دریافت اطلاعات کافی هر محصول از منابع مورد تائید خود می باشد.

قوانین مرجوعی کالا

ضمانت بازگشت 48 ساعته کالا یکی از خدماتی می باشد که لیدی برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است. در صورتی که کالای دریافت شده با فاکتور اینترنتی مغایرت داشته باشد و یا کالا معیوب باشد، مشتری می تواند کالا را مرجوع نماید.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

  1. کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک لیدی یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب در کالای سفارش داده شده از دریافت کالا خودداری نماید.
  2. هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.
  3. با توجه به اینکه در زمان اجرای طرح فروش ویژه و طرح فروش شگفت انگیز به مناسبت جشنواره های فروش همچون جشنواره های مناسبتی، تعداد سفارشات به صورت چشمگیری افزایش می یابد و ترافیک بسیار سنگینی در بخش پردازش سفارشات ایجاد می شود، امکان تعویض، تغییر و برگشت از فروش در این زمان ها میسر نمی باشد.
  4. در صورت بررسی شرایط و پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت موارد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد. و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد.
  5. بازگشت کالا صرفا با تایید درخواست مرجوعی ثبت شده در سایت امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون ثبت درخواست مرجوعی یا تایید لیدی، بر عهده ی کاربر می باشد.
  6. روند دریافت کالای مرجوعی در تهران از سمت پیک لیدی انجام می شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای لیدی ارسال نماید.
  7. لازم است که مشتریان در هنگام ثبت سفارش اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیراین صورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و زیان احتمالی بر عهده ایشان است. علاوه بر این سفارش های ثبت شده تنها به شخص معرفی شده در فرم اطلاعات مشتری و با کنترل کارت شناسایی انجام می پذیرد؛ شخص معرفی شده می تواند شخص کاربر و یا فرد مورد تایید وی باشد.
  8. در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از سفارش‌‏گذاری مشتری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه ایترنتی لیدی محفوظ است.
  9. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.
  10. در صورت بروز خطا در درج قیمت کالاهای موجود، فروشگاه اینترنتی لیدی می تواند سفارش ثبت شده مشتری را ابطال و وجه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز نماید.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم?

وجود ایراد در کالای دریافت شده: در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیز حداکثر طی 48ساعت (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت لیدی ثبت کنند. تیم پشتیبانی لیدی پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

مغایرت کالای دریافت شده با فاکتور سفارش: درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در فاکتور فروش همان کالا توسط وبسایت لیدی کاربر حداکثر طی 48 ساعت (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت لیدی ثبت کنند. تیم پشتیبانی لیدی پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

انصراف از خرید: درخواست انصراف از خرید فقط تا 48 ساعت پس از سفارش توسط مشتری و قبل از ارسال کالا از انبار قروشگاه لیدی امکان پذیر است. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید، باید تمامی هدایا و ساشه ها به همراه محصول مورد نظر مرجوع شود.
لازم به توضیح است که ضمانت بازگشت کالای خریده شده صرفا مختص خرید بصورت عادی می باشد یعنی زمانی که مشتری از هیچگونه تخفیفی در زمان ثبت سفارش برخوردار نشده باشد. در غیر اینصورت  فروشگاه اینترنتی لیدی به هیچ عنوان کالای خریداری شده را تحویل نمی گیرد.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در فاکتور فروش تطابق نداشته باشد, هزینه عودت کالا بر عهده لیدی می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به لیدی باید تصویر برگه پستی را از طریق چت آنلاین (موجود در قسمت تماس با ما) برای پشتیبانی لیدی ارسال نمایید؛ در صورت نداشتن فاکتور پستی امکان واریز هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

شرایط عودت وجه

پس از بازگشت کالا به انبار لیدی و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل، هزینه به اعتبار کاربر افزوده می شود و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی, کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با کد ملی فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند و به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی 24 الی 72 ساعت انجام خواهد شد.

نحوه ثبت درخواست مرجوعی

جهت ثبت درخواست مرجوعی از طریق قسمت ثبت مرجوعی سفارش, علت درخواست را به همراه تصاویر و توضیحات لازمه ثبت فرمایید. درخواست در اسرع وقت بررسی خواهد شد و نتیجه اطلاع رسانی می شود.