پرسش‌های متداول

آیا بدون داشتن حساب کاربری می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

خیر برای ثبت سفارش لازم است، یک حساب کاربری در وبسایت لیدی به آدرس www.Laydy.ir داشته باشید. ایجاد حساب کاربری در وبسایت لیدی بسیار ساده است، و با استفاده از لینک راهنمای ثبت نام گام به گام در کنار شما هستیم تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

چگونه می ‌توانم سفارش ثبت کنم؟

برای خرید از لیدی (Laydy.ir) پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات و آدرس گیرنده سفارش را وارد‌ نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.  راه دوم و آسانتر برای خرید از فروشگاه اینترنتی لیدی، این است که محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمائید و در نهایت گزینه تکمیل سفارش یا نهایی کردن خرید را بزنید و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود کد تائید ورود به وبسایت لیدی را دریافت نموده و فرم ثبت مشخصات فردی را تکمیل نمائید. پس از این مرحله دوباره روی گزینه تکمیل سفارش کلیک نمائید تا وارد مرحله نهایی خرید و پرداخت امن از طریق درگاه پرداخت اینترنتی شوید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌ توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌ توانید سفارش خود را ثبت‌ نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

آیا امکان لغو یا تغییر سفارش پس از نهایی ‌کردن سفارش وجود دارد؟

در صورتیکه کمتر از 3 ساعت از ثبت سفارش گذشته باشد، امکان تغییر سفارش وجود دارد و شما میتوانید از پنل حساب کابری خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و مبلغ سفارش را بصورت اعتبار در پنل کاربری خود برای ثبت سفارش جدید و خرید محصولات مورد نظر مشاهده نمائیید. در اینصورت کافیست مابه التفاوت مبلغ سفارش قبلی را به سفارش جدید پرداخت نمائید. همینطور در صورت درخواست لغو سفارش مبلغ پرداختی به عنوان اعتبار در پنل کاربری شما ذخیره شده و برای خرید بعدی قابل استفاده خواهد بود و یا به حساب بانکی شما واریز گردد. در هر مرحله شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

چگونه می ‌توانم مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

شما می‌توانید از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت لیدی (Laydy.ir) و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش خود را به صورت امن و آسان از طریق درگاه بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

پس از ثبت سفارش چقدر طول می‌کشد تا سفارش به دست من برسد؟

ارسال سفارش برای مشتریان شهر تهران بین بازه زمانی 24 تا 72 ساعت بستگی به حجم درخواست های روزانه و پردازش کالای مورد درخواست مشتری دارد. ارسال سفارش سایر شهر‌ها از طریق پست صورت می‌گیرد و معمولاً محصولات بین 2 تا 5 روز کاری پس از ثبت سفارش و تحویل به پست، به دست شما می‌رسند. در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تماس با همکاران ما در مرکز تماس لیدی (Laydy.ir) شماره کد رهگیری مرسوله پستی جهت پیگیری های آتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر لیدی (Laydy.ir) صرفا یک فروشگاه اینترنتی است و امکان خرید حضوری وجود‌ ندارد. لیدی در حال حاضر شعبه ای جهت مراجه حضوری ندارد و در صورت افتتاح شعبه مراتب از طریق همین وبسایت به اطلاع عموم خواهد رسید. استفاده از نام و برند لیدی (Laydy) در هیچ فروشگاهی قانوناً مجاز نمی باشد و در صورت مشاهده پیگرد قانونی دارد.

هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش‌ ها در شهر تهران مبلغی متغیر بین 20 تا 50 هزار تومان و هزینه ارسال پستی به سراسر کشور به ازای هر 1000 گرم مبلغ 19 هزار تومان می‌باشد.

آیا بدون هزینه ارسال می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از یک میلیون تومان باشد یا جشنواره ای برای آن برگزار گردد، هزینه ارسال شما رایگان خواهد ‌بود.

چگونه از وضعیت سفارش اطلاع پیدا کنم؟

آخرین وضعیت سفار از فروشگاه اینترنتی لیدی (Laydy.ir) در هر مرحله از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

بله، در صورتیکه کالا معیوب و یا مطابق فاکتور صادر شده در سفارش مشا نباشد، شما می توانید تا 48 ساعت پس از تحویل گرفتن کالا با مراجعه به پنل کاربری خود در وبسایت Laydy.ir درخواست بازگشت کالا را ثبت نمایید و پس از آن درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و از طرف لیدی به شما اطلاع رسانی می گردد.

توجه داشته باشید تعویض یا عودت کالای آرایشی و بهداشتی پس از خرید در صورتی امکانپذیر است که اشکال یا ایرادی در کالا وجود داشته باشد و علاوه بر این بسته بندی کالا باز نشده و مخدوش نگردیده باشد. کالا های آرایشی و بهداشتی در صورت باز و خارج شدن از حالت اولیه، امکان برگشت ندارند.

بازگشت مبلغ به حساب بانکی چقدر زمان میبرد؟

برای عودت وجه ابتدا باید شماره کارتی که به نام صاحب حساب کاربری میباشد و با آن پرداخت انجام شده است را در بخش اطلاعات خودتان ثبت نموده و سپس با واحد خدمات پس از فروش لیدی تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد ‌شد. در صورت برگرداندن کالا، 2 تا 5 روز پس از دریافت کالا توسط انبار مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهد ‌شد.