سیاست حریم خصوصی لیدی

فروشگاه اینترنتی لیدی نیاز به دسترسی به اطلاعاتی مانند مشخصات فردی (نام، نام خانوادگی و کد ملی)، آدرس، شماره تلفن ثابت، تلفن همراه و ایمیل برای پردازش و ارسال سفارش دارد.  و متعهد می شود تمام تلاش خود را در نگهداری از این اطلاعات به عمل آورد.

تمام این اطلاعات به منظور پردازش و ارسال سفارش، بهینه سازی محتوای وبسایت و تحقیقات بازاریابی و همچنین اطلاع رسانی رویداد ها، اخبار، خدمات و سوریس های ویژه، تخفیف ها، طرح های فروش ویژه و پروموشن و جشنواره ها ی مناسبتی و ارسال خبرنامه به مشتریان توسط وبسایت لیدی دریافت و نگهداری می شود و در اختیار نفر سومی قرار نخواهد گرفت.

 از ایمیل مشتریان به منظور ارسال خبرنامه استفاده خواهد شد و مشتریان می توانند در صورت عدم تمایل به دریافت ایمیل این گزینه را از حساب کاربری خود غیر فعال کنند.

فروشگاه اینترنتی لیدی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. فروشگاه اینترنتی لیدی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فن آوری مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی لیدی ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی لیدی ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی لیدی، جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی لیدی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی لیدی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی لیدی محفوظ می‏‌دارد.

هدف لیدی حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور لیدی برای بهبود کیفیت خدمات خود نیاز به اطلاعاتی از کاربران را دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. حفاظت از این اطلاعات بصورت کامل در بانک اطلاعاتی لیدی انجام می شود. لیدی اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند.

کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد. لیدی در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، لیدی این اجازه را دارد تا با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد.

کاربر متعهد می شود از اطلاعات حساب کاربری خودش محافظت نماید، مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات کاربر بخصوص رمز عبور بر عهده کاربر می باشد.

آدرس وبسایت فروشگاه اینترنتی لیدی www.Laydy.ir  می باشد و پیامدهای ورود کاربر به هر سایتی به جز این آدرس متوجه فروشگاه اینترنتی لیدی نخواهد بود و مسئولیت ناشی از سو استفاده احتمالی بر عهده کاربر می باشد.

کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل می باشدو در صورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.

کلیه محتوای وبسایت فروشگاه لیدی متعلق به شرکت ستاره تجارت هرمس می باشد و هرگونه کپی برداری و سو استفاده شخصی یا تجاری از محتوای سایت لیدی بدون کسب مجوز مکتوب از شرکت ستاره تجارت هرمس غیر مجاز می باشدو پیگیرد قانونی بدنبال خواهد داشت. 

توجه داشته باشید که شماره ………… تنها شماره ای است که فروشگاه اینترنتی لیدی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی لیدی با هر شماره دیگری تخلف و سو استفاده از نام و برند فروشگاه اینترنتی لیدی است و در صورت مشاهده چنین پیامکی مراتب جهت پیگیری قانونی توسط تیم حقوقی شرکت ستاره تجارت هرمس و گروه آرایشی و بهداشتی لیدی انجام خواهد گرفت. فروشگاه اینترنتی لیدی همه توان خود را به کار می گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن و راحت  و لذت بخش را برای همه کاربران فرآهم نماید.

نقد و تحلیل محصولات در وبسایت یا سایر وبسایت های فضای اینترنت: اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر در وبسایت لیدی یا سایر وبسایت های فضای مجازی، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، یا کاربر قصد تخریب برند فروشگاه اینترنتی لیدی ( www.Laydy.ir ) را به هر نحوی داشته باشد، فروشگاه اینترنتی لیدی و تیم حقوقی شرکت ستاره تجارت هرمس می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

امنیت کاربران: فروشگاه اینترنتی لیدی همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما به پشتوانه شرکت معتبر ساتیا هوشمند پارسیان و تیم نرم افزاری مجرب این شرکت و همچنین، سرورهای قدرتمند، لایه‌های امنیتی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.